Welcome to our website!
news_banner

Morsetto a molla e pinza di fissaggio

Pinza a fascia di primavera

Questi clamps anu una banda più larga cà l'altri clamps di tensione constante, chì furnisce più copertura è riduce a probabilità di perdite.

A banda di azione di primavera permette à e pinze di espansione automaticamente è cuntrate cù a vostra manguera o tubu mentre a temperatura fluttua.I morsetti sò per tubi è tubi di plastica ferma è di gomma.Sò acciai zincati per una bona resistenza à a corrosione.

Nota: Quandu sceglite una pinza, misurà u diametru esternu di a vostra manguera o tubu cù u raccordu installatu.

fascetta a molla

Pinza di fissazione

A pinza di gomma hè pensata per fissare i fasci di telai di filu in u locu.

A pinza di gomma aiuta à riduce a vibrazione è impedisce ogni eventuale caduta di filu o cambiamenti di pusizione.Ogni pinza di loom hè dispunibule tippi di metalli indifferenti per risponde à e richieste di diverse applicazioni di cablaggio elettricu, cumprese l'industria automobilistica è marina.

Questi tippi di metalli includenu l'acciaio placcatu, l'acciaio inossidabile, l'aluminiu, l'acciaio in vinile è l'azzaru di carbonu.Ogni pinza di gomma cuntene un cuscinettu EPDM amovibile per furnisce una prutezzione supplementaria.

L'applicazioni tipiche di a nostra pinza di gomma di filu includenu a tenuta di tubi idraulichi, cablaggi di fili, o passaghji di cavi.Assicuratevi chì e vostre cunfigurazioni di filu, cable, è tela stanu in u locu.

Pinza per tubu


Tempu di post: 17-May-2021