Welcome to our website!
news_banner

Ciao, Cast Iron Pan

Cosa hè apadella in ghisausatu pi?

I padelle di ghisa ponu esse usatefrittura in padella, frittura, cottage, braising, broiling, arrost, è ancu di più tecniche di cucina.

Cunsigliu di prufessione: più staghjunata hè a vostra padella in ghisa, u megliu sapore darà à tuttu ciò chì cucini, da u pane di granu à u pollo.

Hè apadella in ghisavale a pena?

Sicuramente vale a pena.I pani di ghisa sòrelativamente prezzuè una mera frazzioni di u costu di boni pani in acciaio inox.Duranu per anni, diventanu naturalmente non-stick, è anu una multitùdine di usi di ogni ghjornu.

image         2_What-Size-Cast-Iron-_Landing-Page_Teaser-Image_WEB_1200x630

L'alimentu hà un gustu megliu in ghisa?

 

L'alimenti sò megliu in u ferru, è quelli skillets, forni olandesi è pani di muffin ponu esse utilizati per più ricette di ciò chì puderebbe aspittà.... L'alimenti cù tempi di coccia più longu, quelli chì sò agitati spessu è l'alimenti acidi cum'è a salsa di tomate sò megliu per liscià più ferru da a padedda.

cast-iron-victoria           lodge_mfg_fb_1200

I chefs usanu padelle in ghisa ?

I chefs prufessiunali utilizanu ghisa per via di i so numerosi vantaghji.In più di esse durable è di prezzu, i padelle è i vasi di ghisa sò faciuli di pulisce è grandi per a retenzione di u calore.Queste caratteristiche permettenu à i chefs di sbattà parechji pranzi, in particulare quelli chì necessitanu di una cocitura bassa è di marrone per preparà.

images (1)        k_archive_9ce69df006c9792163971fd73b6b930b5dee9684


Tempu di Postu: 21-Jan-2022