Welcome to our website!
news_banner

Introduzione à i tubi di ferru duttile

Introduzione di tubi di ferru duttile

Flessibilità di cuncepimentu: i tubi funzioneranu in modu sicuru in una larga gamma di pressione operativa, carichi di trinchera è cundizioni di stallazione.U disignu standard include un generoso fattore di sicurezza per pruteggiri contr'à i scunnisciuti.

Manipulazione più faciule: i tubi di ferru duttili ponu esse più facilmente manuvrabili sottu è intornu à l'ostruzioni sotterranee esistenti, eliminendu cusì cambiamenti innecessarii in linea o gradu.

Giunzioni Superiori: Facilmente assemblate push in joints acceleranu u prugressu di u travagliu, minimize u costu di installazione.L'articulazione resta a prova di perdite sottu tutte e pressioni operative.

Una gamma completa: i tubi in ferro duttile sò dispunibili cù una gamma completa di raccordi è accessori in dimensioni da 80 à 2200 mm di diametru.È una varietà di rivestimenti è rivestimenti per diverse cundizioni di serviziu.

 

TRASPORTU

DN80-DN300: Di solitu da fasci;

DN400-DN2600: Di solitu in massa;

Durante u trasportu, i tubi sò fissati da legnu, blocchi, unghie è corde d'acciaio, cù cuscini à u latu in direzzione pussibuli.

Bulk o cuntenituri per a spedizione, è camioni o treni per u trasportu internu.

 

STANDARD

I tubi di ferru duttile sò fabbricati secondu u Standard Internaziunale ISO2531/EN545/EN598/NBR7675.

Rivestimentu di mortar di cimentu sò applicati secondu ISO4179 [Tubi di ferru duttile per i pipelines di pressione è senza pressione Rivestimentu di mortar di cimentu centrifugu Requisiti generali];I rivestimenti di zincu sò applicati secondu a ISO 8179-1 [Tubi di ferru duttile-Revestimentu esternu-Parte 1: zincu metallicu cù una capa di finitura].


Tempu di post: 19-aug-2021