Welcome to our website!
news_banner

ISTRUZIONI PER L'ASSEMBLEA DI TUBI JOINT TYTON (1)

  1. Tutte e materia stranera in u socket deve esse eliminata, vale à dì, fangu, sabbia, cinders, ghiaia, ciottoli, basura, materiale congelatu, etc. U sediu di gasket deve esse inspeccionatu bè per esse sicuru chì hè pulitu.A materia straniera in u sediu di a guarnizione pò causà una fuga.Ùn lubricate micca l'internu di a campana.
  2. A guarnizione deve esse pulita cù un pannu pulitu, flexed, è poi pusatu in u socket cù l'estremità di bulbe arrotonda chì entra prima.Looping a guarnizione in l'inserzione iniziale faciliterà a seduta di u talone di guarnizione uniformemente intornu à u sediu di rete.Taglie più chjuche necessitanu solu un ciclu.Cù dimensioni più grande serà d'utile per guidà a guarnizione à e pusizioni di 12 ore è 6 ore.Quandu si stallanu pipa TYTON JOINT in u clima subfreezing, i gaskets, prima di u so usu, devenu esse manteni à una temperatura di almenu 40′F per mezu adattatu, cum'è almacenà in una zona riscaldata o mantene immerse in un tank d'acqua calda.Se i gaskets sò guardati in acqua calda, si deve esse seccu prima di mette in u socket di pipa.
  3. A seduta di a guarnizione pò esse facilitata flexendu a guarnizione nantu à unu o dui punti, secondu a dimensione, è poi pressu u bulge o bulges out.
  4. U bordu internu di u talone di ritenzione ùn deve micca protruder da u cordone di ritenzione di u socket.
  5. Un film sottile di lubricante di joint pipe deve esse appiicatu à a superficia interna di a guarnizione chì entra in cuntattu cù l'estremità liscia di a pipa.

Tempu di post: 22-ghjugnu-2021