Welcome to our website!
news_banner

Classificate pipa di ferru duttile basatu nantu à articuli

Classificàtubu di ferru duttilebasatu nantu à articulazioni cum'è seguente:

1. T-Type push-on Joint

U tubu di ferru duttile di unione T-Type adopta una cunnessione socket-spigot è una guarnizione d'anellu di gomma cun un joint flexible, cun u risultatu di una facilità di installazione è di custruzzione di tubi, è in più, un certu angolo di deflessione generatu porta una superiorità evidenti per fà esse un leader attuale è larga usu in tutte e varietà di tubi di ghisa.

 

2. STD Joint

Cum'è una ramificazione di l'articulazione T, ùn solu l'articulazione STD hà i stessi vantaghji cum'è l'articulazione T, ma hà una caratteristica eccezziunale di una forte prestazione di sigillatura sottu pressione alta, chì hè preferenziale à i clienti in casu d'alta pressione durante u disignu di pipeline.

 

3. Joint Binding

I giunzioni di u ligame sò custituiti da l-tipu di giunzione antiscivolo (Tipu S), tipu Il di giunzione antiscivolo auto ancorante (Tipu T & STD), tipu IIl di giunzione antiscivolo sezionale (Tipu T & STD). tipu), etc. Oltre a maiò parte di i vantaghji di l'articulazione T, l'articulazione anti-slip hà sempre una caratteristica eccezziunale di prevenzione di pipeline pull-out, chì hè adattatu per i pipelines cù una alta pressione di l'acqua di furnimentu cum'è, prutezzione di u focu, alta. -rise edifici, è qualchi pipeline facili-slipping induve ùn hè disponibile à stallà contraffortu postu chì a curvatura hè realizatu solu per mezu di pipeline o affruntà una ocurrenza più faciule di subsidenza di terra.

 

图片1

图片2

 

 


Tempu di Postu: Feb-18-2021