Welcome to our website!
news_banner

Raccordi in ferru duttile

In generale,raccordi in ghisa duttilesò di disinni simili à quelli di raccordi di ferru grisgiu è i so fini sò flangiati o preferibilmente, socket.

A più grande forza meccanica di u ferru duttile hà permessu di migliurà u disignu di raccordi è di riduce e so dimensioni.Questu faciliteghja a stallazione di rete in i zoni urbani congestionati di e grande cità, è resetta in una riduzzione di a dimensione di e camere di valvula, e dimensioni di quale dipende principarmenti di u spaziu occupatu da i raccordi.

I pezzi di socket flangiati è i collari dritti anu un diametru internu ingrandatu abbastanza per permette à i tubi adiacenti di scorri, facilitendu è l'aghjustamentu longitudinale di e sezioni di pipeline.

Les courbures à double emboîtement ont des longueurs qui augmentent proportionnellement à leur angle de déviation, leur surface d'appui sur les blocs de poussée s'ajustant ainsi à la taille des forces latérales qu'ils exercent sur ces blocs de poussée.

L'usu di riduzzione di flange è tapers à doppia flangia hà permessu di simplificà a gamma di tees à ramu flangiatu, l'usu di una cumminazione di sti raccordi permette à l'utilizatori di furnisce u più grande numaru di pussibulità cù u più chjucu numeru di tipi di castings.

L'effettu di stu accordu basatu annantu à e statistiche di u mercatu hè di riduce i magazzini sia in l'opere di fabricazione sia in i locali di u cliente è ancu di fà più faciule l'offerta.

I tapers à doppia socket, utilizati principarmenti per una riduzzione di diametru, anu a lunghezza più corta praticabile.

I tapers à doppia flangia, generalmente posti trà dui diametri successivi, anu una lunghezza in proporzione à a variazione di diametru, ogni latu essendu inclinatu à 5 à a linea centrale, è scelti in modu per riduce a perdita di pressione quandu i tappers sò usati per aumentà u diametru. diamitru.

010 010

039


Tempu di post: 15-ghjugnu-2021